Friday, July 6, 2007

忙忙碌碌

yeah... Weekend again... 好开心哦..
这星期真的是忙... 除了忙还是忙.. 每天的工作怎么都做不完.. 最惨的是没得听972. 在香港公司不比在S'pore working at home. 在公司没的听radio , 好miss 972 radio ah...

或许很多人会觉得 working at home 很自由... 甚至于会觉得就算你偷懒都不会有人知道. 不过我可以大胆的说, work is work. 我的性格是工作就是工作. 你叫我在工作时间做其它事我办不到, 内心会有种过意不去的感觉.. 很奇怪hor.. 我也不明白.. 有时工作特别多时我还会自动加班.. 试过有好几次做到凌晨3~4点.. 黑眼圈也就是这样熬啊熬啊给熬出来的..

我什么时候才能发达而不用工作..陪老公环游世界leh.. 哈哈... 早点睡吧, 希望能have sweet dreams..

6 comments:

Somewhere in Singapore said...

hello Wendy,

This is my first time visit your blog...

Camille said...

Hi Wendy,

Sure one day u can go around the world. jia you....

Nicole Hah said...

wendy, 你可以 on line 收听972的广播啊!

Anonymous said...

Hi Wendy,

I understand now u in HK. Why never post some nice pic for us to see? I thought of going to HK but not enough $$ yet!

Thanks
LT

Wendy said...
This comment has been removed by the author.
Wendy said...

Hello Nicole,

在公司上网有许多限制...没办法online 听972.. 嗨....

Hello LT,
well, I seldom take pictures, but I will try to post some nice pics if I do come across. Start saving money, I am sure u can make a trip to HK soon.

Thanks for visiting my blog.